Productos destacados
Te ayuda
Te cuida
Te inspira
Volver a MARTA ESCAMILLA MONELL

Thermomix® Sabadell
Bienvenidos a mi blogosfera!
Aqui quiero compartir mis recetas favoritas y trucos para sacar el máximo partido a tu Themomix ;)
***********************
Benvinguts a la meva blogosfera!!
Aquí aniré penjant les meves receptes preferides i alguns trucs i suggeriments per poder treure tot el suc a la Thermomix® ;)
Tortell de Reis
12 de diciembre de 2020
2
Tiempo de preparación:
No disponible
Ración para:
1 personas
12 de diciembre de 2020
2

Categorías:
Navidad
Primer de tot s’ha de fer la massa mare:
Posem 70g de llet, 10g de llevat premsat, 130g de la farina de força, 1 culleradeta de sucre i barregem 15 segons velocitat 4. Ho treiem del vas i fem una bola.


Posem la bola en un bol que quedi coberta amb aigua tèbia, deixem reposar fins que la bola flota i doble el seu tamany
Per fer la massa posem 100g de sucre, 6-8 tires de pell de la llimona, 8-10 tires de pell de la taronja i trituren 20 segons a velocitat 10. Afegim 60g de llet, 2 ous, 20g de llevat fresc premsat, 30g d’ aigua de Azahar, 70gr de mantega, 450g de Farina de força, un polsim de sal i la bola de massa mare. 
Barregem 30 segons velocitat 6 i despres amassem 3minuts velocitat espiga. Ara ho deixarem reposar perquè faci la primera llevada dintre del vas amb la tapa i el Cubilet posats. podem tapar el Thermomix amb un o dos drap perque mantingui millor la temperatura. serà aproximadament 1 hora.
Amb l’espàtula baixem la massa de les parets del vas i programem un minut velocitat espiga. treiem del vas i fem una bola Amb les mans que quedi ben lliisa.
Jo la parteixo en 2, per fer 2 tortells més petits i farcits i decorats diferents.
Ara hem de fer la forma de tortell fent un forat al mig amb els dits o fent un xurro llarg i fent la forma de cercle. el diàmetre del forat del mig ha de ser d’uns 35 cm.

Pintem el tortell amb l’ou batut i el Decorem amb la fruita confitada o fruits secs rallats, xocolata o el que vulguem.... Deixem reposar fins que dobla el seu volum (mínim una altra hora)
el podeu deixar a prop del radiador perque llevi millor
Finalment ja el podem posar al forn preescalfat a 200° el deixarem 10 minuts a 200° i després baixarem a 180° uns 15-20 minuts més.

Però encara no estem, ara bé la millor part obrir-lo per la meitat i amagar la fava i les figuretes...


Algun any hem arribat a posar els 3 Reis dins un mateix tortell...???
Posem la tapa i la corona al mig.

bon profit i Bons reis
EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®
Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.
12 de diciembre de 2020
Posts destacados




