Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a GEMMA CARRERAS SALAS

Agent image

Thermomix® Sabadell

GEMMA CARRERAS SALAS

QUAN ENTREU A LA BLOGOSFERA NOMÉS VEIEU LES 4 ÚLTIMES PUBLICACIONS, PER VEURE LES ANTERIORS S’HA DE BUSCAR MÉS AVALL , A L’INDEX DE CATEGORIES ON HI ESTÀN CLASSIFICADES.

EL CONCURS SETMANAL ESTÀ A NOTÍCIES BLOG. SORT!!!

Sempre m'ha encantat cuinar, però des que fa 14 anys van regalar-me el meu primer thermomix,( Si si , ho heu sentit bé, el Thermomix és masculí doncs és un robot de cuina, què dic jo? ...és el millor robot de cuina!!!!!) poc a poc em vaig anar enamorant i ja no podria viure sense ell. Ara ja fa dotze anys que vaig decidir convertir el meu hobbie en un treball i disfruto encomanant la meva passió pel Thermomix a meus amics, clients, i en molts casos ambdues coses. Siempre me encantó cocinar , pero desde hace 14 años me regalaron mi primer Thermomix ( Si, si, habeis oido bién, el Thermomix es masculino pues es un robot de cocina, ¿qué digo yo?Es el mejor robot de cocina) Poco a poco me fui enamorando y ya no podría vivir sin él. Hace ya doce años que decidí convertir mi hobbie en un trabajo y disfruto contagiando mi pasión por el Thermomix a mis amigos, clientes, y en muchos casos ambas cosas.

...Leer más

OLI DE GAMBES I FUMET SIMPLE 10/04/20

10 de abril de 2020

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

Categorías:

Técnicas básicas

OLI DE GAMBES

Tan senzill com coure els caps i closques de gambes o llagostins en oli (50gr o 100gr , depenent de la quantitat de closques) a temperatura 120º (o varoma) durant 4 o 5 minuts i després passar-lo per un colador de malla fina metàl.lic, exprement bé tota la substàcia. El resultat serà un oli amb molt color i molt aroma que ens pot servir per acabar o enriquir molts plats , com per començar una recepta de peix si el fem servir al fer el sofregit inicial, per exemple per fer el sofregit de la beixamel d’unes croquetes de peix, ens en potenciarà molt el sabor.

FUMET SENZILL

Amb les closques i caps de gambes o llagostins(millor si són vermells) primer sofregirem 3 minuts amb un raig d’oli (a 120º o varoma) i després ho farem bullir 5 minuts varoma vel 3. Ho passarem per un colador de malla fina metàl.lic.



EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

10 de abril de 2020

Posts destacados