Productos destacados
Te ayuda
Te cuida
Te inspira
Volver a MARTA ESCAMILLA MONELL

Thermomix® Sabadell
Bienvenidos a mi blogosfera!
Aqui quiero compartir mis recetas favoritas y trucos para sacar el máximo partido a tu Themomix ;)
***********************
Benvinguts a la meva blogosfera!!
Aquí aniré penjant les meves receptes preferides i alguns trucs i suggeriments per poder treure tot el suc a la Thermomix® ;)
Nutella casolana i saludable
20 de mayo de 2020
2
Tiempo de preparación:
No disponible
Ración para:
1 personas
20 de mayo de 2020
2

Categorías:
Postres y dulces
Crema d'avellanes i garrofa amb només 3 ingredients:
- 300g. Avellanes
- 200g. Farina de Garrofa (Si voleu fer vosaltres mateixos la farina de garrofa podeu clicar aquí
- 300g. llet o beguda vegetal
Posem les avellanes al got i triturem 20 seg/vel 9. Baixem les restes de la paret amb l'espàtula. Barregem 1 min 30 seg/vel 3. i després 2 min/vel 2.5.
Si els últims minuts mireu pel forat de la tapa veureu com un cop fetes pols, les avellanes comencen a treure l'oli i es comença a convertir en una crema que ja es pot untar.
En aquest pas ja podrieu acabar i tenir una CREMA D'AVELLANES boníssima!!!!!

Si volem el toc de xocolata seguim:
Afegim la farina de garrofa (o també es podria fer amb cacau pur en pols) (o colacao en una versió menys saludable) i la llet
1min Velocitat 3.
Espereu al final per tirar els ultims grams de llet, així podeu ajustar com més us agradi la cremositat.
Es guarda molts dies en un pot hermètic. Si fa molta calor es pot posar a la nevera perquè duri més...tot i que a casa, un cop feta dura pocs dies ;)

Al coockidoo també trobareu la recepta de Crema de Cacao Casera
EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®
Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.
20 de mayo de 2020
Posts destacados






